Ett tvångsskrivet inlägg.

Min blogg har varit sagolikt tråkig den senaste tiden,
så man kan ju lugnt säga att den matchat mitt liv i Värmland!

Igår var en mycket trevlig dag och jag träffade många intressanta människor,
när, var och hur är sekretessbelagt. Typ.

Förövrigt ser vårt kök ut att ha genomlevt et inbördeskrig
(ja, det är värre än vad det brukar vara...).
Vi har varken vatten i diskrummet eller köket vilket försvårar diskandet en aning.
Brist på bananflugor lider vi verkligen inte av.

Förresten har det här inlägget tagit säkert 7 timmar att skriva och som ni nog märker är det inte för att jag funderat över hur jag bäst ska formulera mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0