Men julgardinerna hänger visst fortfarande kvar...

Sitter och lyssnar på Nada Surf, som omväxling fungerar faktiskt spotify.
Jag älskar verkligen Weightless!

Längtar till hösten och elevhemmet, fungerande internet,
längtar till och med till skolan, mer till klasskamratet än till plugg,
men jag är till och med motiverad till att börja plugga på "riktigt" nu,
när jag helt plötsligt kommer att ha både tid och ork igen.

För övrigt har jag faktiskt städat mitt rum idag,
för första gången på... kanske tre år..?
Som ni nog förstår var det ytterst välbehövligt,
förutom att jag själv använt mitt rum som kombinerad sovplats och soptipp så har dessutom min familj gjort samma sak.

Men nu har det mesta som inte tillhörde mig slängts ut i köket.

Än så länge har jag inte hittat någon som vill följa med på Tv on the radio, men jag har tänkt ut ett antal eventuella offer att fråga, först ut är min tre år äldre kusin jag knappt sagt mer än tre ord i rad till sen jag var sju.
Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: tina

heehej sofie ,, ar det dar non trokig deppmusik usch pusch,, hur mycket saknar du mig hahahah mycket jag vet o jag dig ! pusselipuss

2009-07-12 @ 13:22:42
Postat av: sofie

Haha, vadå tråkig deppmusik? förresten gillar du ju min deppmusik! ;P



fast nä, nada surf är inte särskilt depp :P



klart jag saknar dig!! :D <3

2009-07-12 @ 22:05:10
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0