Bananflugeinvasion

Jag har plötsligt fått en massa läsare (nej, inte särskilt många) fast jag inte skriver något, så jag blir motiverad till att skriva en massa skit.

Jag sitter mest och lyssnar på kent och har det ganska trevligt,
det är faktiskt ganska avslappnande och trevligt att vara ifrån sin familj...
Dessutom har jag ju bredband, så lyckan är gjord.

På vattenfronten har det inte hänt särskilt mycket,
vi saknar alltså fortfarande vatten i både kök och diskrum och jag har därmed inte orkat diska...
Vår population av bananflugor har växt och jag funderar på att snart öppna zoo.

Men nu upptäckte jag att nya paradise hotelavsnittet är uppe på 6:ans hemsida...
Så detta får vara slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0