Vår

Av någon märklig anledning har besökarantalet på min blogg ökat ganska kraftigt under den senaste månaden...
Min teori är att 90% är nyfikna klasskamrater, men man kan ju ha fel, det skulle kunna vara så att det finns någon som tycker att min blogg är läsvärd.
Jag bryr mig inte så mycket över vilken anledningen är, det är ju bara trevligt att fler läser vad jag skriver.

Snart är lovet över.
Det känns väl lite sådär.
Ute är det vår åtminstone,
och jag önskar att jag hinner få min vårjacka innan jag åker tillbaks.
Just nu ligger den sorterad i Göteborg,
så det är väl inte så troligt...
Och jag vill helst åka tillbaks på tisdagen,
det borde inte vara omöjligt.
I och för sig börjar kursen i persondatorer då, så det vore väl onödigt att missa den.
Antar jag.

Nu ska jag installera drivrutinerna på min dator och be en stilla bön om att den ska fungera smärtfritt innan den här dagen är över.
Man kan ju alltid hoppas!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0