(Batteri)Tiden börjar ta slut.

Jag sitter på bussen.
Internet fungerar förvånansvärt bra.

Jag är fylld av tankar,
som alltid.
Jag försöker intala mig att det snart är sommarlov,
att allt snart är över.
Hur hade jag kunnat tro att jag skulle stå ut i över ett år till när plötsligt två månader framstår som en evighet?

I just wanna go someplace
Where noone knows my name
And I don't have to explain
No I don't have to retain that I
Lie to myself or protect myself


Bara 61% kvar av batteritiden,
50% om man ska vara ärlig, den stänger av sig automatiskt när det är 10 kvar.
Som om det är något som intresserar dig.

Det finns så mycket som jag vill skriva,
men allt passar sig inte i text.
Och sanningen är inte mogen.

I want power in my words
I want passion in my eyes
And when i wake up i want life to be a surprise
and i guess that I didn't know it all along
And I'll never guess that  I'd ever go ahead and guess wrong



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0