Pollenstinn

Allergin har mig i sitt grepp,
och min hjärna fungerar inte som den borde.
Jag är trött, oberoende av hur mycket jag sover.
Och medicinerna hjälper inte fullt ut.

Och jag vill inte träna ikväll,
men jag måste.
Snart är det över.

Jag vill åka hem till helgen,
men har inga pengar.
Vill inte fråga pappa eftersom han inte ens kommer att vara hemma till helgen,
och med största sannolikhet kommer få betala för min hemresa nästa helg.

Så jag ska spela Zelda och undvika alla djupare tankar,
eftersom de bara får min hjärna att bli mer förvirrad än vad den redan är.

Jag funderar på att träna i Kallhäll ikväll.
Hoppas Marc är där...

Until we meet again my friend
I know I'll see you again,
until I see you again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0