Otillräcklig

Jag kan inte låta bli att inbilla mig att jag inte duger.
Inte åt dig,
troligtvis inte åt någon annan heller.

kan du någonsin fråga mig om något annat än när vi börjar imorgon..?

Och jag försöker vara glad hela tiden,
jag försöker verkligen.
Men ibland kan jag inte.
Och jag försöker tänka på något annat,
men jag misslyckas.

So lonely, so lonely, so lonely
So lonely, I feel so lonely, I feel so lonely


Och jag känner mig så förbannat patetisk.
För att inte tala om misslyckad.
Och ensam.

Daddy, am I drowning?
I just can't tell from all the rain
And daddy, can you help me?
I don't think I'll survive this fucking pain


Och jag vill sluta att se så skeptiskt på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0