Lan..?

Jag har lagt in My chemical romance på min externa hårddisk.
Det var länge sen jag lyssnade på dem sist, någon gång i februari innan min dator kraschade.
Förövrigt fungerar inte den stackars saken än (min dator alltså).

Min lillebror ska tydligen ha lan snart igen.
Jag vet inte om min mamma vill att jag ska vara med dem och lana för att jag få göra något roligt under det här lovet eller för att hon hoppas att jag ska bli tillsammans med Martin..?
I varje fall tjatar hon hela tiden om att jag borde vara med på lanet med "de gulliga små pojkarna" så jag gissar på det sistnämda.
Min dator är ju i och för sig inget att lana med ens när den är frisk.
Men, men, vi får se.




Kommentarer
Postat av: John

HAHAHAHHA KARATABONDE + LAN = LOL

2009-04-06 @ 17:25:29
Postat av: Sofie

jak er ingen bonde!! :( :(

2009-04-06 @ 17:27:59
URL: http://blivandejapan.blogg.se/
Postat av: John

värmlands-lan =20 bönder i en lada med marsvin-drivna trä-"datorer" = epic lulz

2009-04-07 @ 00:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0