I min alldeles egna ICA-värld.

När jag gick omkring där i min egna lilla värld på Ica hann jag tänka på ganska mycket.
Till exempel hann jag fundera lite på över vad företaget bakom "JOKK" tänkte på när de valde frasen "Av äkta bär." som en del av sin slogan. Om bären inte var äkta, vad skulle de annars vara för något?
Finns det oäkta bär..?

Jag hann också fundera lite över vad en del dryga kunder tänker med.
Som en tant som rev ner en massa kartong och utan att titta på mig sa förlåt och lämnade mig med skiten.
Eller hon som verkade sur över att jag inte var säker på om hon menade sylt eller sylta med sitt "Syltløj" och därför frågade om hon menade sylt av bär och socker.
Eller hon som bara suckade tungt när jag råkade plocka upp varor där hon hade tänkt att gå förbi.

Så hann jag lyssna igenom "Romeo and Juliet" ett antal gånger i mitt huvud
och hitta en DVD-box som jag köpte.

Nu är jag så trött att jag kan stupa.
Imorgon ska jag träna en massa barn.
Kul liv.

Du bist mehr für mich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0