I mattens underbara värld.

Jag blir galen på matten.
För vi förstår inte varandra längre.
Jag kan göra ett tal, nästa gång jag stöter på ett likadant så minns jag att det inte var särskilt svårt,
jag minns bara inte hur jag gjorde.
Och av alla tänkbara alternativ jag ser lyckas jag alltid välja fel.
Men man kan inte vara bra på allt.
Antar jag.

Vad skönt det hade varit att vara hemma just nu.
Även om det inte var särskilt länge sen sist.

Och jag borde göra något, men jag vet inte vad,
inte hur.
för vad har jag som ingen annan har?

 Well, someone told me yesterday
That when you shove your love away
You act as if you just don't care
You look as if you're going somewhere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0