Arg och oförstående.

Igår kände jag ett obeskrivligt hat inför Swebus.
I och för sig var jag en ganska osympatisk människa överhuvudtaget igår vid elva-tiden.

Jag fick inte ha med mig min väska in på bussen för busschauffören trots att jag sa att den fick plats både vid mina fötter och i mitt knä och trots att busshelvetet inte ens var fullt.

"Det har med säkerheten att göra."
"Jag förstår det."

Svarade jag, trots att jag var allt annat än förstående och helst ville skjuta honom i foten.

Väl på bussen kom jag på att allt ätbart jag medfört låg i väskan i bagageutrymmet...
Trött och hungrig som jag var kände jag mest för att lägga mig ner på golvet och gråta över att världen är en ond plats där inte ens Swedbus's busschaufförer låter en medföra sina väskor på bussen.

Jag var bitter. 
Dessutom försökte chauffören förfrysa oss.

Och nu är jag arg över att mitt datorhelvete inte har drivrutiner installerade för varken grafikkort eller ljudkort.
Och för att HP vägrar skriva på sin hemsida vad det är för grafikkort/ljudkort som finns i min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0