Mad world

Att jag startar en blogg är ganska patetiskt, att jag troligtvis kommer länka till min blogg är om möjligt ännu mer patetiskt.

Idag var det tänkt att jag skulle göra mitt livs sista juniorsm, men det blev inte så.
Igår var det invägning, jag skulle gå +59 kg så allt var chill, jag hade med pass, licens och tävlingskort; allt var som det skulle vara. Idag var det tävling, jag hade en bra känsla lagom till start, var relativt lätt och snabb i kroppen och taggad. Vad händer?

Jag har inte med mig tävlingskortet eller licensen och får därför inte tävla FAST jag visat upp dem dagen innan. Inte särskilt trevlig känsla man får då...

Större delen av dagen har det mest varit depp, som tur var kallade Anton mig inte för idiot i alla fall och Omar blev inte arg heller.
På kvällen fick jag åtminstone träffa pappa och storebror som jobbar i Stockholm den här veckan. Fick gratis mat också. "Positivt" som Omar skulle sagt...

"När det blir tö
 ska dommarkomittén dö"

Förlåt mig, jag har umgåtts för mycket med Flensta....

"And I find it kind of funny, I find it kind of sad
The dreams in which i'm dying, are the best I've ever had
I find it hard to tell you, I find it hard to take
When people run in circles its a very very
Mad World, Mad World"

-så sorglig, så bra. Vill se på Donnie Darko med lillebror. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0