Ich habe Angst vor der liebe.

Jag har äntligen beställt en vettig vinterjacka, efter att flera år i rad varit nära att frysa ihjäl tyckte jag att det var på tiden.
När jag ändå var igång passade jag på att investera i ytterligare en t-shirt, fast jag var för snål för att köpa min kärlek; http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=38251&g=f&m=c&lbid=0&lcid=3|0 .
I övrigt anser jag kärlek vara patetiskt och överskattat. Och alldeles för komplicerat...
Gah, nytt samtalsämne...

Jag funderar på att jaga tysk hiphop på nätet... Jag verkar vara ganska ensam om att tycka att tyska är ett underbart språk, särskilt att göra hiphop-texter av.

Tro det eller ej, men till söndagen ska jag tävla i Eriksdalshallen. Jag kan fortfarande inte springa och har inte ens försökt genomföra cooper, men tydligen hade jag på något vis gjort ett bra intryck på Omar så jag får tävla ändå. Egentligen har jag vetat det här sedan i onsdags, men jag har varit för slö för att orka upplysa världen om det.

På tal om i onsdags så skrev jag slutprov i kursen "Specialidrott A" mitt slit på 17 handskriva a4-sidor resulterade dessvärre ändå bara i VG, men, men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0