Är hemma i skogen.

Först hittar människorna på tiden, sedan uppfinner de ordet "snart" för att slippa använda den. Smart.

Är hemma i "landet Värmland" här jag gör inget nyttigare än att skriva ut bilder på en norsk landslagsman som jag kan täcka elevhemmets väggar med.
Adam kommer älska mig så mycket efter att jag gjort det att jag kommer hamna överst på hans mördarlista. Eventuellt skulle det kunna vara därför jag planerar att sätta upp bilderna (förutom att det är en mycket snygg landslagsman då...).

Jag har fått tillbaks mitt löparknä också, det är ytterst obehagligt och jag har börjat överkonsumera tigerbalsam och voltarensalva igen, förutom att jag stretchar i tid och otid.
Jag sprang i och för sig över en mil den här veckan, vilket nog är mer än dubbelt så mycket som jag brukar springa. Dessutom försökte en rotjävel krossa mitt knä när vi var ute och orienterade så det är blått och ömt nu...

Jag har ungefär två besökare om dagen... LOL XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0