I brist på kreativitet och bättre sysselsättning.

I morgon åker jag hem. Jag är lika nojig som jag brukar vara, jag vet ju att det löser sig egentligen, men ändå...
Snart ska jag packa... Eller, ja... Jag borde åtminstone packa snart.

I helgen ska jag tvångsspela Spore tillsammans med min lillebror, jag är just nu på min fjärde karaktär och ingen av dem har någonsin nått längre än till stamfasen innan det har fuckat ur, med översvämmade byar och undervattensmonster som äter upp mina djur så fort de går upp på land. Att spelet dessutom låser sig var 10:e minut förbättrar inte situationen. Men jag är ändå nöjd för Spore är det bästa som hänt mig näst efter att högern vann förra valet.
Nej nu får det vara slut på ironi innan jag skjuter mig själv...

Jag har bara 6 veckor kvar i Järfälla karateklubb. Det ger mig ångest -på riktigt. Ju längre tiden går ju kärare blir mina klubbkamrater för mig.
Det känns som att jag saknar dem mest hela tiden och tänker på dem flera gånger om dagen. Det är så galet att man aldrig kan uppskatta det man har förrän det är försent.
Jag har inte vågat säga något än... Vad ska jag säga..? Vad kommer de tycka om mig?
Och Marc... Han blir så galet mycket vackrare för varje gång jag ser honom.

Jag har lovat mig själv att inte länka hit via msn förrän jag skriver något konstruktivt. Det ser ut att dröja.
Dock är jag riktigt imponerad över att det finns någon/några enstaka personer som letar sig hit ändå. Låt inte mina senaste skitinlägg skrämma er, jag ska bättre mig, jag lovar, jag måste bara bli lite mer kreativ först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0