Hemkommen

Jag är hemkommen från Istanbul. Där träffade jag en av världens finaste katter som var fluffig och satt i mitt knä och spann. Jag hade alltför gärna velat ha med mig honom (eller kanske henne, jag kollade inte efter) hem.

 

Förutom detta gjorde jag väl sådat man brukar göra när man är i Istanbul. Typ äta kebab och besöka basarer och kända platser.

Jag orkar inte ha någon utförligare utläggning om resan, men den var bra och staden var jävligt fin och trevlig. Jag uppmanar alla som inte varit där att åka dit! Efter mitt besök i turistorterna Alanya och Antalya som 9-åring var jag inte särskilt imponerad av Turkiet, så det här besöket var positivt på så sätt också.

 

Jag önskar bara att jag kunnat ta med den där lilla lurviga katten hem också, men jag försöker trösta mig med att jag och David har rätt seriösa planer på att skaffa en katt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0