Men jag är inte bitter!

Här sitter jag med en ny förkylning. I fredags kände jag mig frisk, varpå jag tack vare SL fick springa mellan diverse bussar och tunnelbanor då pendeltåget inte gick, och sen var det bara att säga hej till nästa förkylning. Jag bytte snoret mot rethosta och igår tror jag att jag drabbades av en släng feber då det plötsligt var isande kallt i hela lägenheten men jag var den enda som märkte det.

 

Och jag är inte alls bitter över att jag kommit hem mellan 17-20.00 från skolan varje dag den här veckan. Gud nej! Och att jag har skoldag 8.00-17.00 imorgon är ju underbart, då behöver jag ju inte fundera över vad jag ska göra under dagen! Och att jag har tentor om 2½ vecka ger mig inte alls ångest, nej, nej! Jag ligger ju inte alls efter några veckor sådär, gud nej. Jag är i fas, precis som vanligt! Kanske till och med mer i fas än vanligt!

 

Men nu ska jag se på Dag på SVT play. Han är den enda just nu som kan tävla mot mig i bitterhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0