"Kan du stå på huvudet?"

Igår var jag på filmkväll. Huvudpersonen i filmen skulle under en kort sekvens i filmen stå på huvudet ungefär på detta sätt:

 

 

Det gick milt sagt inget vidare för honom. Jag, som gjorde sådant lätt som en plätt för något år sen sa då: "Men, det där är ju inte svårt..." En av de andra som var där sa att hon mindes att hon fått kämpa massor för att komma upp sådär. Det gjorde mig väldigt fundersam. Så jag var tvungen att undersöka huruvida jag fortfarande kunde stå på huvudet längre eller inte.

Det kunde jag inte.

Nu är jag väldigt olycklig, men jag tänker öva upp denna förmåga igen!

Sen kan man i och för sig fråga sig vad det är bra till...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0