Tack.

Tack för att du gett mig en mening att komma hem, för att du fått mig att sluta känna ångest och vara oförklarligt ledsen.

 

Tack för att bryr dig om mig, för att du lyssnar på mig när jag berättar saker och för att du verkar tycka att det är intressant.

 

Tack för att du har tålamod med mig, för att du lyssnar på mig när jag ger dig kritik och för att du säger till mig när jag gör något fel.

 

Tack för att du inte säger att min bror är konstig som ringer mig varje dag, för att du äter mat och för att du är stabil och psykiskt frisk.

 

Tack för att du så ofta säger hur fin du tycker jag är, för att du spelar age of empires II med mig fast du gillar Starcraft mer och för att du går med på att dricka ekologisk mjölk.

 

Tack för att du finns, ibland förstår jag inte hur jag stod ut utan dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0