Min produktivitet

Till skillnad från alla tidigare gånger jag varit hemma det senaste året har jag lyckats vara någorlunda produktiv. Med undantag från idag har jag pluggat lite elektronik varje dag, kanske börjar det släppa lite nu.

Under min relativt korta vistelse här har jag även lyckats bränna min rygg, detta skedde dock i kombination emd elektronikpluggandet, man ska vara effektiv! Eftersom jag inte bränner mig så lätt som man skulle kunna tro efter att skänkt min vinterbleka hy en blick lyckas jag alltid överskatta min förmåga och sitta alldeles för länge i solen, och sen är jag rosa. Det boörjar tack och lov gå över nu i varje fall!

Annars händer inte mycket här, med undantag från att jag fått höra nyheter om nya tonårsgraviditeter, med andra ord är allt som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0