ha det så kult med ditt självförakt, så ses vi väl dessvärre snart igen

Jag tänkte först:

"Skär han sönder sig nu?
Skär han sig itu?
I tusen bitar?"

Min andra tanke var att jag faktiskt inte bryr mig. Alls.
Överhuvdtaget.
Nog energi har spillts på att oroa sig för någon,
något, som inte alls förtjänar det.

Gör vad du vill med dig själv,
jag bryr mig inte mer,
jag har någon annan att spilla min tid på.
Någon som är hel, någon som bryr sig om något annat än sig själv,
och som inte drar ner mig i ett svart, meningslöst, oändligt hål.

What a beautiful face
 I have found in this place
 That is circling all around the sun
 And when we meet on a cloud
 I'll be laughing out loud
 I'll be laughing with everyone I see
 Can't believe
 How strange it is to be anything at all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0