barnslig

Är sådär barnsligt bitter som jag kan bli ibland, när jag känner mig sårad.

Att spy ur mig anklagelser vet jag knappast skulle hjälpa,

fastän det är det jag brukar göra.

Jag är tyst istället.

 

Önskar ofta en avsaknad av känslor,

eller något liknande.

Jag vill gärna vara kall.

Vrida av eller vrida på, när det passar.

Oftast passar det inte.

 

Jag är säkert bara för trött,

det är därför jag är lättstött.

Eller så har jag bara sårats alltför många gånger.

 

I'll close my eyes,
Then I won't see
The love you don't feel
When you're holding me.

Morning will come,
And I'll do what's right;
Just give me till then
To give up this fight.

And I will give up this fight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0