12. Burn after reading

Antingen var jag för djupt inne i mitt stickande under filmen, eller så var faktiskt lite komplicerat med alla otrohetsaffärer hit och dit.

 

En föredetta CIA-agent börjar skriva på sina memoarer, dessa hamnar senare i klorna på två personliga tränare som arbetar på ett gym. Dessa försöker i sin tur sälja tillbaks dem till agenten, när detta misslyckas gör de ett nytt försök att sälja dem. Fast till ryssen.

 

Jag vet inte riktigt vad som vill visas. Människor med trasiga relationer, en cool film med CIA, eller något helt annat. Den går helt klart att se på utan att pinas, men såhär i efterhand förstår jag faktiskt inte riktigt vad meningen med den var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0