statusuppdatering

Är tjock i huvudet och vill mest krypa ner i min säng och sova middag. Då jag är medveten om att det är i princip det mest korkade jag skulle kunna göra låter jag dock bli och hoppas på att jag får sova bra inatt.

 

Nyss upptäckte jag ett mejl om att omtentan i algebrakursen jag behöver tenta om går om 12 dagar, men jag är alldeles för trött och omotiverad för att orka dedikera mina 12 kommande dagar till sådant. Algebran får bli ett senare problem, istället vill jag satsa på en repris på föregående höst: ta alla poäng (eller okej, i ärlighetens namn tog jag inte alla poäng, weblabbarna på 2 poäng gjorde jag först i juni, men fortfarande!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0