28. Stepmom

En film någon för 1½ år sen sa till mig var väldigt bra och trodde att jag skulle tycka om. Den har legat orörd på min externa i över 1½ år. Förvisso är det inget rekord, de flesta filmer jag har har legat där betydligt längre än så, men i alla fall. Jag hade nog alldeles för stora förhoppningar tidigare, eller kopplade den för starkt till personen som tipsade mig den, men jag såg den i varje fall aldrig.

 

Filmen handlar om, hör och häpna, en styvmamma. Inte enbart dock, den handlar även om barnens moder och relationen mellan de två. Men inte nog med det!! Det råkar också vara så att barnens moder är allvarligt sjuk och nu måste alla komma överens och sammarbeta.

 

Filmen är väldigt förutsäglig, men som omväxling kan väl sådana filmer vara trevliga de med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0