i hate myself and I want to die

När jag blundar ser jag blod.

När jag tittar ut genom fönstret ser jag avståndet till marken.

Inte vädret, inte de människor jag antar går förbi.

Avståndet.

 

Om jag bara kunde förmå mig öppna det där fönstret. Sätta mig på karmen.

Dingla med fötterna innan jag bestämt slänger mig ut.

Bort, bort från människor som gör mig illa

Bort från smärtan. Den obotliga genomträngande smärtan som dödar mig.

På fel sätt.

 

Om jag slutar äta, försvinner jag då?

 

I said I hate myself and I want to die.

half of it is innocent
the other half is wise
the whole damn thing makes no sense
I wish I could tell you a lie
hey, come here
let me whisper in your ear

I hate myself and I want to die.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0