sådetså

Jag och Ella diskuterade lite snabbt idag om att kanske bli sambos efter jul. Jag känner på mig att vi eventuellt skulle bli värsta bra kombinationen mellan pensionärspar och manshatande feminister (vilket ju är rätt motsägelsefullt eftersom jag inte vill kalla mig feminist och i princip enbart umgås med människor av hankön, men i alla fall!!)

 

Jag kanske bör tillägga att jag och Ella inte är något par, och att ingen av oss är homosexuell. Inte för att det är något fel med att vara det, men ändå! Rätt ska ju vara rätt!


Kommentarer
Postat av: Ella

Hahaha, lol på mitt sms nyss då, passande! (...mer än gärna skulle bo med dig...) Haha! :) Lööövya!

2010-09-09 @ 22:52:42
Postat av: sofie

haha, trodde att du läst det innan du skickade och blev nojig över att jag gjort värsta planerna (vilket jag ej har) ;P går inte bra med mitt sovande btw, får fruktansvärda hostattackar så jag tror att jag ska dö :S:S:S:S

2010-09-09 @ 23:30:34
URL: http://blivandejapan.blogg.se/
Postat av: Ella

Haha nädå! Jag kände mig lite "dubbelbokad" bara, men det är OMÖJLIGT att planera något nu ju. Men vi skulle säkert ha jättekul!:)

DÖ INTE! Andas in vattenånga! :)

2010-09-10 @ 22:45:11
Postat av: sofie

jo, det är det! i princip omöjligt att få tag i boende så här långt i förväg också! :P överlevde trots allt! somnade sittande igår :$

2010-09-11 @ 12:44:00
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0