hemmakväll

Jag har inte hört något mer från min värmländske vän, och det är nog lika bra då jag hållr på att dö av trötthet. Mitt pluggande har gått sådär, tack vare facebookchatten, ve och förbannelse över den!

 

Jag lyssnar på deppmusik, inte för att jag är deppig direkt, men den är lugn, och jag orkar inte med något annat. Jag ska göra chokladbollar nu, fastän jag egentligen typ hellre sover. Fast jag vill äta chokladbollar också. Tror jag. Om vem-det-nu-är kan lämna köket snart.

 

Think I'll just fall to pieces
If I don't find something else to do
This sadness never ceases
I'm still in love with you


Så galet fin, fastän den får mig att tänka på i våras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0