karatefylla

Det är förbannat intressant att gå från inte full till väldigt mycket full på kort tid.

En annan sak som också är förbannat intressant är hur man börjar prata om saker man av särskild anledning hållt käften om i över en månad, och att man dessutom skiter i vem man säger dem till.

Vet inte varför jag ska framställa mig som ett jävla cp hela tiden. Skickade massor av fyllesms dessutom.

 

Andra intressanta saker som hände igår:

 

*jag blev barstoppad

*jag tror att någon äcklig människa på centralen försökte övertala mig om att det var en sjukt bra idé att han skulle sova hos mig

*jag hittade först inte mina pengar, satte mig ner på golvet i hallen, upptäckte att de låg i högar utanför toaletten
*jag försökte sova, en meter från min säng

*min kusin lurade mig att han satt i fyllecell


Vem är det, vem är hon och vem fan är du?
Är det någon mer än jag som bara fuckar ur?
Vad fan fattar ingenting, vad har ni gjort med mej?
Jag bara vila någon timme, vad är du för tjej?
Och hey, vad är klockan och var är jag nånstans?
Vem är Sockan, vad är det för namn?
Ska jag upp? nej det skulle jag inte
Lika bra att sitta kvar, för jag var nog inte kapabel
att va den där hurtiga killen
Jag har stora problem med hela kroppens sinnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0