omstart; bittrare!

Idag är dagen efter en torsdagspub.

Jag är fruktansvärt bitter,

över att jag blir påmind igen, och igen, och igen, och igen.

 

Jag trodde nästan att han skulle gå upp i rök,

men nej, det gjorde han inte, han är som "en bajskorv man inte kan spola ner"

och ja, jag är fullt medveten om att han nog tycker detsamma om mig.

 

Inte för att jag tror att han bryr sig, det är ju han som beter sig som ett jävla svin genom att bara göra ingenting, och det är jag som blir bitter och plågas, och blir aggressiv och gör en massa hemska saker jag ångrar.

Det är jag som drömmer drömmar, påminns och vädjar om och om igen om ett svar.

Jag får inget förbannat svar. Jag vet att jag aldrig kommer få något förbannat svar, för han är lika jävla envis som jag, och jag tror att han saknar svar.

 

Jag har varit så jävla glad, länge, men nu känns det som att hela jag punkterats och ligger som en uppfläckt badring på en öde strand i oktober.

 

Har de ikke en flyplass her, jeg har'ke tid nå
har de ikke en fyr til å kjøre meg hjem 
har de ikke en symaskin eller limbånd
noen har ødelagt meg igjen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0