reflektion över dokusåpor

Jag såg just ett avsnitt av "Kungarna av Tylösand."

Ett halvt avsnitt.

Jag kan inte minnas när jag såg ett halvt avsnitt av något senast. Inte ens när jag när jag såg "dating in the dark" stängde jag av skiten, men nu... Nej!
Vad handlar det om egentligen? Människor som super sig fulla, knullar och skämmer ut sig i tv...?

Jag vet att det många riktar ungefär samma kritik mot Paradise hotel, men jag menar, där får man se människor manipulera och lura varandra. Det kan vara ganska intressant på sitt sätt, även om de svenska säsongerna knappast är jämförbara med de danska i klass. I "kungarna av Tylösand" däremot, får man bara se vidriga/jobbbiga människor man är glad över att man aldrig någonsin behöver träffa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0