kickboxing it is

Jag ska åka och träna kickboxning snart.

Jag är äckelnervös och sitter och trycker i mig smörgåsar så att jag ska orka.

 

Funderar ut vad jag ska ha med mig för något.

Tandskyddet ligger redan i väskan åtminstone.

Jag hade glömt hur galet obehagliga de där tandskydden kan vara... Mitt nya är dessutom större än det gamla, så det kanske inte handlar helt om ovana heller dessvärre.

 

Tänkte skriva ner allt jag oroar mig nu, i hopp om att det kommer kännas bättre sen.

Jag är rädd för att:

 

*dö (har inte tränat på 100 år, eller 1,5 om man ska vara exakt. Kickboxning är jobbigare än karate. Dock är passen i och för sig drygt en timme bara.)

*ingen ska vilja träna med mig (mits är liiite svårt att köra själv)

*inte hitta dit (jag behöver inte utveckla tror jag...)

 

Mest det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0