fundersam och classy

Jag har insett att jag varken äger byxorna eller tröjan jag har på mig, det känns sjukt classy (ana en viss ironi).

Jag blev en aning förvånad när jag efter att ha duschat slängde på mig min vita budogymnasiet-t-shirt och ärmarna nådde till armbågarna. Troligtvis är det väl någon stackare som lånade ut den till mig under vår barntävling som funktionärströja, och sen tog jag förgivet att det var min och ingen frågade efter den.

 

Annars har jag mest grubblat över gårdagen. Jag vet inte riktigt hur saker blev som de blev eller hur de ska tolkas.

Saker blir så komplicerade såfort jag är inblandad, och är de inte komplicerade så gör jag dem det. That's my thing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0