"Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem"

Min hund tittar på mig med ögon som säger: "Ska inte du sova snart? Jag är trött!"
Nu rullade hon visst över på ena sidan och somnade.

Jag ska snart återgå till utsmyckningarna av min frack. Om någon har några coola idéer på hur man kan pimpa den är det bara att skriva en kommentar!
Nu är åtminstone namnet på plats, och två av tre obligatoriska märken. Jag håller på att brodera ett Bob Hund-citat som beskriver mig alltför väl.

"Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem, men det gör jag, tror jag."

På tal om att inte hitta hittade jag nästan inte till bussen från min broders lägenhet imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0