hypokondri

Jag har lyckats riva upp en leverfläck.

Det var inte med flit, men jag har alldeles för många för att hålla reda på om de befinner sig där det kliar eller inte. Nu råkade en göra det i varje fall och eftersom jag i flera år tänkt för mig själv att jag nog behöver avlägsna just den, på grund av dess placering, så tänkte jag att just nu är rätt tid att göra slag i saken.

 

Jag lyckades faktiskt googla fram att det finns en vårdcentral vid Hallonbergens centrum, så det var ju alldeles ypperligt. Dock stod det man ska ringa sin husläkare för att boka tid, men jag har ingen vad jag vet.
DÅ fick jag syn på det; man kan boka tider online! Helt underbart tänker jag och sitter och fyller i formulär om mina problem och om när jag har tid att komma.

E-legitimation är fan underbart!

 

Förövrigt kände jag mig sjukt hypokondrisk när jag satt i min säng med en papperstuss nerstoppad i bh:n och googlade vårdcentraler... Inte blir det bättre av att den svider heller, nu tror jag ju att jag ska dö i hudcander ÄNNU mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0