så djupa sår

Tänkte att se på "Rakt på med Sverker" skulle vara det mest optimala sättet att somna på.

Det var det inte, och på något märkligt sätt hamnade mitt medvetande i december igen.

Det gör ont, ont, ont.

Jag är tom.

 

Ge mig tillbaks början av januari.

Eller december.

Eller allra helst nyår.

fan...

 

Jag har gått för långt
Kan inte sluta gå
Hjärtat sitter utanpå
Slår inte som det brukar slå
I ett ensamt rum
En sekund blir tusen år
För ljus att nå
Så djupa sår
Sjunker lite lägre för varje gång jag vänder om
Men jag vände om ännu en gång
Orden fastnar halvvägs jag vet inte hur jag bär mig åt
Samma gamla visa men jag vet inte vad det är för låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0