grönsaker och sånt.

Tejpbiten i kylen, som ska motverka okristligt låga temperaturer, är borta. Jag vurmar för mina grönsakers liv.

Förhoppningsvis vrider ingen på hjulet mer. Om det händer blir det krig!

Nej, man ska inte överdriva, det kommer inte bli krig, men jag kommer bli sinnessjukt bitter. Och JÄTTEARG!

Om jag inte hinner äta upp mina grönsaker innan det händer förstås.

Det hänger på en skör tråd det här känner jag, måtte icke tråden brista!

 

Men nu ska ingenting tas ut i förväg, jag är faktiskt på bra humör, fastän jag är snorig och börjar få skavsår under näsan! Jag upptäckte nämligen att jag endast har en föreläsning imorgon, mellan 13.00-15-00. Jag ska alltså sova imorgon, massor! Dessutom har jag fått tillbaks granskningen av min p-uppgift, jag ska bara göra några små ändringar så är den klar. Även min inlämnade seminarieppgift har hittat tillbaks till mig, rättad och godkänd, så nu kan jag med gott samvete vaska nästa veckas seminarium.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0