förstår du inte?

Av någon anledning är det alltid på grund av samma människa tårarna rinner.

Jag gör mitt bästa, men det hjälper inte.

De strömmar nedför mina kinder.

Vad spelar det för roll?

Vad spelar det för roll när människan som är anledningen till att tårarna rinner befinner sig någon helt annan stans?

Vad spelar det för roll när han ändå inte bryr sig?

 

Jag är patetisk helt i onödan,

men jag är patetisk ändå.

 

Vad gjorde vi av tiden?
Vad gjorde vi av alla dessa ord?
Vad gjorde vi av äventyren och drömmarna vi såg?
Vad gjorde vi för lite?
Vad gjorde vi av alla dessa ord?
Vad gjorde vi av äventyren och drömmarna vi såg?


Jag älskar dig fucking jävla människohelvete, förstår du inte det efter 10 jävla månader?

För det gör jag, även om jag önskar att det inte var så.

 

Och jag hörde vad som hände dig.

Och jag är så ledsen och önskar att någon slog mig istället.

Istället för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0