På avvägar

Jag var och tittade på rummet i Hallonbergen igår.
Hyresvärden var trevlig och rummet billigt.
Det enda problemet är att om jag har otur är det bara möjligt att hyra fram till jul.
Och jag har ofta otur med just sådana saker... Så jag vet inte. Jag har väl tänkt åka och titta på något rum till innan jag bestämmer mig.

Hemresan var dessvärre inte alltför trevlig. Jag orkar inte gå in på detalj, men jag kan säga att jag hamnade i både Kista och Rinkeby innan jag till slut kom rätt.

Jag antar att det är dags att börja plugga matte nu då jag skrivit klart min rapport i Svenska C.
Troligtvis blir det dock Ben & Jerry's först...
Kommer sakna mitt ICA-kort i höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0