we had a promise made

Igår när jag skulle sova kom det hemska minnet tillbaks,
sista gången vi sågs.

Såfort jag vände ryggen åt rann ögonen över.
Jag minns hur jag drog huvan över huvudet i hopp om att ingen skulle se
men saltvattnet bildade långa ränder på min jacka
och så åkte tåget.
Under hemvägen höll jag långa stunder andan,
för jag kunde inte kontrollera andningen.
Och när jag kom hem låg jag i en hög på golvet och grät och skrek i timtal, musiken högt uppskruvad så att ingen skulle höra.
Men det var först efter det som det riktiga helvetet bröt ut.

One night to be confused
One night to speed up truth
We had a promise made
Four hands and then away
Both under influence
We had divine sense
To know what to say
Mind is a razorblade

To call for hands of above to lean on
Wouldn't be good enough for me, no


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0