virrvarr

Dagarna flyter på,
så lika varandra att de nästan blir ett.
Det enda som skiljt denna dag från den övriga massan är att jag sett till att min bror beställt ett nätverkskort och en ny datamus åt mig.
Han ska tydligen lära mig hur man sätter fast nätverkskort också,
eftersom jag är relativt oteknisk, och inte har någon som kan hjälpa mig i Stockholm.

Just det, jag var ute och gick med familjens hund också.
Hon var halvdöd när vi väl var hemma igen, stackare!

Imorgon ska jag träffa finaste Stina,
det var ett tag sen sist.
Ett halvår skulle jag gissa på.
Båda var lite heartbroken.
Det värsta är väl att egentligen inget blivit bättre sen dess,
men, men, desto mer bitterhet!
Det är ju alltid trevligt.

And as we're crossing border after border
We realize that difference is none
It's underdogs who, and if you want it
You always have to make your own fun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0