vergiss

Jag var relativt arg förut,
även om jag vet att det är helt meningslöst och bara drabbar mig själv.
Men såfort jag påminns så blir jag arg.
Jävligt arg
och bitter.
Inte för att någonting egentligen spelar någon roll längre,
men ändå.

På fredag tar jag i varje fall studenten.
Då kommer jag inte vara arg, men troligtvis kommer jag i gengäld att vara fruktansvärt full.
Men det är väl så det ska vara.

Mein Glück Wir war'n nicht lang zusamm'
Homies rieten mir mit Dir nichts anzufangn'
Es sei denn es wär nur'n One-Night-Stand
Aber Ich wollte mehr von deinem Fame
Hey Bitch, ich hoff' Dir geht es heut schlecht
denn wenn es so ist, ist es eh nur zu Recht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0