trasigast

Först tror jag att det är en svettpärla som rinner nedför min kind,
men när den avlöses av ytterliggare en inser jag att det är något annat.
trasig, trasigare, jag
upprepar min hjärna.

Jag vet inte vem jag är längre
vad jag är.
Jag gör så mycket saker som jag egentligen inte vill,
bara för att jag tror att jag ska känna någonting igen.
Men det gör jag inte.
Jag känner mig bara tommare och tommare
tillslut kommer jag inte känna något mer.

Jag drömde att han förlovade sig inatt,
jag ville bara dö.
Han sa åt mig att sluta förfölja honom.
Sen vaknade jag med ett ryck.
Hysterisk
tills jag insåg att det bara var en dröm,
då lättade det lite.

Because I miss you love
I miss you love
I miss you love
I miss you love

Don't act like you don't know me
It's still me I never changed
I'll be here when you come back


Varför gör jag såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0