Arvikafestivalen

Tydligen ska jag på Arvikafestivalen i år.
Eventuellt stannar jag dock bara till lördag förmiddag innan jag tar tåget tillbaks till bebyggelsen och friheten (till Stockholm med andra ord).

Från början skulle jag endast vara där på torsdag, men sen blev jag mer eller mindre övertalad av min broder att följa med hela festivalen (eller ja, inte riktigt hela kanske).
Det roliga var att jag i efterhand upptäckte att i princip alla band jag ville se spelade på torsdagen, men, men, jag betalar bara halva min biljett så jag antar att jag inte borde klaga.
I varje fall är jag fett seriös och har redan skrivit ut spelscheman och ringat in saker jag redan nu vet att jag vill se.

Min lista ser just nu ut såhär:

Torsdag:

Timo Räisinen
Kent
Yeasayer
Johnossi
[ingenting] el. Four Tet

Fredag:

Markus Krunegård
och en massa frågetecken på
Hästpojken
Maskinen
och
Familjen
eftersom jag inte känner mig helt inne i deras musik (eller jo, jag vet ju vad för typ av musik Maskinen gör, men jag är ändock skeptisk)

Lördag (om jag blir kvar sålänge, hoppas av okänd anledning (för er) på inte):

Teddybears
Frågetecken på Alice in Videoland
Shout out Louds
Babyshambles
och
Donkeyboy

Förövrigt känner jag mig egentligen inte särskilt taggad, det kan ju iofs bero på att jag har kissont i magen och har blivit förslappad av att vara härute där absolut ingenting någonsin händer.

Kommentarer
Postat av: Desirée

Samtidigt som Timo spelar Makthaverskan på Lyran. Gå och se! Men Timo är grym live, så jag får helt enkelt springa emellan...

2010-07-01 @ 07:42:33
URL: http://kadoff.blogg.se/
Postat av: sofie

har inte hört dem tror jag, får kolla in dem på spotify! :P

2010-07-01 @ 12:37:37
URL: http://blivandejapan.blogg.se/
Postat av: Eve

OMG Babyshambles!! Tänkte säga till dig att du var tvungen att gå på deras spelning för min skull, men det behövde jag visst inte!

2010-07-02 @ 12:13:40
Postat av: sofie

är troligtvis inte kvar då, men annars så! ;P

2010-07-03 @ 02:14:57
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0