det barker!!!!

Band som sågs:

Hästpojken, Timo Räisänen (delvis), Yeasayer (<3), Kent, Markus Krunegård, Regina Spektor (halva), [ingenting], Johnossi (halva) och Maskinen (en halv låt...). 

Sammanfattning:

Det var trevligt, även om jag lyckades spåra ur fullständigt sista dagen.
Jag skickade över 100 fyllesms, (varav ett var ett hot-sms till... ja, den man skulle gissa på).
Jag slog en pojke relativt ofta och relativt hårt med en petflaska (vilket han minst sagt gjort sig förtjänt av) samtidigt som jag förolämpade honom, (detta hindrade honom dock inte från att säga att han tyckte om mig, vilket fick mig att slå honom ännu hårdare... det hela måste sett väldigt bissarrt ut...).
Dessutom vaknade jag full klockan 8 på lördagen, bara på grund utav att min kära moster väckte mig, i annat fall hade jag missat tåget hit igen...

Jag vet att detta inlägg inte håller så hög standard, till mitt försvar vill jag säga att jag var ute igår också och att förutom min överdrivna alkoholkonsumtion den senaste veckan har jag dessutom misskött energiintget och sömnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0