allting har ett slut.

Jag har bestämt mig; jag har bara till fredag nästa vecka på mig.
Sen ska jag ta avsked och sen får det vara över med sörjandet och saknandet och ångesten.
Hoppas/tror jag.
Egentligen kanske jag borde ta bort hela bloggen, eller åtminstone de senaste månaderna... Men det finns värre spår kvar som aldrig kommer försvinna helt, så det skulle inte leda någonstans antar jag.

Smile, Tvile, Gråte, Lide
Håpe, skrive låter, Livet
Lungene vil vite
Om det er søtt surt bittert eller salt
Når jeg biter meg hardt I tunga mi.
Og som en blanding av Matematikk og statoil og onani
Er det tanken som teller og det er bare oss
Som sier det du tenker på men ingen tar det opp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0