.

Jag har ryckt upp mig,
börjat äta normalt igen,
plugga mer än vad jag spelar Wario's Woods,
slutat gråta och tycka synd om mig själv.
Ställt mig i ytterliggare två bostadsköer
och preliminärt bestämt mig för vilka utbildningar jag ska söka nu i vår.

Visst känns det tungt som fan att den enda människa jag står ut med längre än ett dygn i sträck befinner sig på andra sidan jorden på obestämt tid,
men nog överlever jag alltid.

So what if it hurts me?
So what if i break down?
So what if this world just throws me off the edge
My feet run out of ground
I gotta find my place
I wanna hear my sound.
Don't care about all the pain in front of me
Cause i'm just trying to be happy, yeah
Just wanna be happy, yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0