det är som det är

Äntligen är min sista matte diskretlektion över,
mitt provresultat var uruselt, men ärligt talat är jag mest glad över att slippa sitta i det där klassrummet varje onsdag och torsdagmorgon.

I övrigt gör jag mitt bästa för att hålla undan ovälkomna tankar,
men det går inte särskilt bra.
Snarare asdåligt...
Min garderob är åtminstone lite mindre överfull nu,
dessvärre hamnade allt överskott från den på mitt golv istället så det ser desto värre ut.

Och jag får seriöst lite dåligt samvete när jag hela tiden tänker att jag knappt har några kläder, men ändå lyckas hitta en massa kläder jag helt glömt bort att jag hade.

Det är inte lätt.

Some days I feel I’m getting smaller and smaller,
but some nights, I seem to grow taller and taller.
And we keep shrinkin’ and shrinkin’ but this will not finish.
You’re never nothing, if you didn’t disappear.
Just when I discovered the meaning of life, they change it.
Just when I’m loving life, it seems to start raining.
I pulled the sail safe switch, sea sail and I’m into the stars.
I love the rain on my scars. The sky’s now red, my eyes reflect jets.
Smiling at this blessing, this life is the best.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0