repris

Menlöshet, menlöshet,
jävla äckliga, meningslösa menlöshet.
Vill skaka av mig känslan,
den av saknad likaså.
Tänkte gå ut och bygga på min så kallade snöborg,
men det var visst minusgrader ute.

Funderar på att snart åka tillbaks,
men jag är rädd.
För mig själv,
för att jag ska bli såndär igen.

Jeg er min egen verste fiende men i dag er vi venner

Funderar på att leta lägenheter på blocket,
måste göra anmälningsblanketter också till vårt jävla projektarbete.
Har inte pluggat idag som jag borde.

Jeg må bort langt bort
Vil bare sette meg på flyge, dra til over skyene der ting er uta syne
Jeg må bort langt bort
Dit inkasson icke når meg, mobilen ikke ringer å jeg slipper tenke på det
Jeg må bort langt bort
Alle har sitt å stri med, jeg vil drite i 9 til 4. og nyte det frie livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0