doktorer, lägenheter och sånt

Nu har delar av min kropp amputerats.

Det var förbannat obehagligt när jag låg där på bänken och tänkte något i stil med "hmm, nu skär de i mig!"

Men jag överlevde.

 

Vad som är värre är att:

 

*Jag behöver ta stygnen nästa måndag. Då är jag i Värmland. Jag är inte helt säker på att Värmlands landsting är så jättesugna på det. I värsta fall får jag låta min fader göra det, han har gjort det förr. Dessvärre. (Inte på mig dock, det hade mamma aldrig tillåtit honom)

 

*Jag bör helst inte bära BH innan stygnen är borttagna.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det där... Eventuellt kan jag köra med en kompromiss och endast bära BH när jag måste vistas bland andra människor. Vi får se hur det blir!

 

Jag gillar att jag bloggar om det... Förövrigt kanske jag har fått tag på boende, en tvåa i Haninge. Jag får reda på hur det blir ikväll/imorgon. Vi får se, annars har jag ju förhoppningsvis ett rum i Tyresö, eller ett annat rum i Haninge. Hemlös ska jag väl inte bli i varje fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0